Як організувати розпродаж дитячого одягу
У багатьох випадках на розпродажах продають непотрібну продукцію. Звідси і виникли такі акції, як «2 за ціною одного». У таких випадках внаслідок затребуваного товару розпродається неходовий. Досить часто знижки складаються шляхом постачальника і його вхідної вартості.
Основний орієнтир — лояльність покупців. Необхідно, щоб клієнти знали про середню ціну товару і зниження вартості на нього. Інакше ніякого ефекту від розпродажу не буде. Ви можете заздалегідь закупити дитячий одяг оптом у постачальника Kidopt і пізніше влаштувати на нього розпродаж.
Продукція, що розпродається, має бути впізнаваною. Для забезпечення цього вам буде потрібно запустити анонси, розташувати товар на видному місці, наклеїти спеціальні цінники і застосовувати обладнання, яке продає.
В обов\’язковому порядку потрібно продумати перехресні продажі продукції, які не беруть участь в акції. Також зверніть увагу на автоматизацію продажів (наприклад, дисконтні картки, бонуси тощо).
Найкращий період часу для розпродажу — перед будь-яким святом або наприкінці сезону. Ще підійдуть дні, коли багатьом людям видають зарплату й аванс. Тоді покупці будуть щедрішими. Дізнайтеся ще важливі поради по розпродажу дитячого одягу далі в статті.
Організація розпродажу дитячого одягу — алгоритм дій
- Постановка завдань.
- Обсяг продукції, що продається.
- Період початку розпродажу і час його проведення.
- Розмір знижки за кожною категорією продукції.
- Найменування акції.
- Створення умов, які спонукатимуть до придбання.
- Запуск рекламної компанії, націленої на цільову аудиторію.
Як організувати акцію на дитячий одяг?Спершу необхідно запустити рекламно-інформаційну компанію, призначену для цільової аудиторії. Щоб привернути увагу до акції знадобиться одночасно застосовувати кілька каналів, які доповнюють і продовжують один одного:
- Розсилки (SMS та email).
- Оголошення та листівки.
- Просування в мережі інтернет і соц. мережах («отримати консультацію менеджера»).
- Розрахунок виручки та підбиття підсумків.

Цілі розпродажу
Кожен розпродаж дитячого одягу для бізнесу має проводитися з будь-яким конкретним завданням. Які цілі ви можете поставити перед собою:
- Ліквідація запасів продукції, вирівнювання стоків.
- Коригування цінової політики.
- Продаж неліквідної продукції.
- Розпродаж старої колекції, щоб успішно запустити нову.
- Зростання попиту і продажів після святкових акцій.
В період великих закупів перед школою, особливий попит має кофта для дитини купити оптом яку можна на сайті Kidopt.
Типи розпродажів
Щоб знати як провести розпродаж дитячого одягу, потрібно визначити ваш тип розпродажу.
- Святковий розпродаж (наприклад, на честь Нового року).
Приурочений до офіційних свят і подій. Розраховані на тих покупців, які вважають свята чимось особливим. Як зробити розпродаж дитячого одягу святкового типу? У такому разі головне — правильно завчасно вибудувати рекламну акцію. Тоді вийде залучити необхідну категорію людей і з їхньою допомогою підвищити рівень продажів у торговій точці. Негативний бік подібних розпродажів — короткий термін, коли з\’являється ажіотаж. Щойно свято закінчиться, товар стане непотрібним.
- Компенсаційний розпродаж.
Перевага подібних розпродажів у можливості продати неліквідну продукцію, яка могла залишитися внаслідок збігу обставин. Наприклад, різкої зміни погодних умов. З його допомогою вдасться продати залишки продукції, які були замовлені в зайвій кількості. Як залучити клієнтів на розпродаж дитячого одягу? Все просто анонсуйте їх завчасно та проведіть успішну маркетингову кампанію.
- Сезонний розпродаж.
Як збільшити продажі дитячого одягу? Ви можете влаштувати сезонний розпродаж! Зазвичай бренди щороку оновлюють перелік товарів. Для цього потрібно звільнити склади і торгові приміщення. Завдання подібних акцій — привернути увагу покупців до нової колекції і продати товари, що залишилися. як збільшити продажі дитячого одягу

Оцінка ефективності розпродажу
Зверніть увагу на такі розпродаж дитячого одягу поради, що допоможуть оцінити ефективність вашого розпродажу. Ефективність вимірюється в таких показниках, як:
- Зростання кількості продажів.
- Збільшення кількості постійних покупців.
Підрахувати ефективність вийде завдяки такій формулі:
Тд = Тр — Тп,
Де:
- Тр — товарообіг на період проведення акції,
- Тп — плановий товарообіг,
- Тд — додатковий оборот продукції.
Підрахуйте прибуток від додаткового обороту продукції — різниці між закупівельною ціною та її вартістю при проведенні розпродажу.
Вд = Цр — Цз,
Де:
- Цр — ціна на розпродажі,
- Цз — закупівельна ціна,
- Вд — валовий дохід від додаткового обороту продукції.
Потім потрібно підрахувати економічний ефект:
Е = Вд — З,
Де:
- Е — економічний ефект від акції,
- Вд — дохід від додаткового обороту товарів,
- З — витрати на проведення рекламної кампанії.
Основні помилки в запуску акцій
Уявімо, що ви вирішили купити футболку дитячу оптом у перевіреного поставщика Kidopt і хочете продати її за гарною ціною під час акції. Що може вплинути на ефективність акцій:
- Незнання свого покупця, його потреб та очікувань. У результаті пропонована в акції вигода не складе достатньої цінності для споживача.
- Складні або незрозумілі умови акції. Чим простіші правила, тим краще.
- Непідготовленість співробітників, відсутність мотивації представити продукт і акцію у вигідному світлі.
- Відсутність аналізу ефективності. Тестування необхідно запускати вже з етапу інформування ЦА про акцію: вивчати відгуки, приріст продажів і клієнтської бази. Краще відмовитися від маркетингової кампанії через кілька тижнів, ніж працювати в мінус.
- Позбавлення уваги колишніх клієнтів. Проводячи акції для залучення нових покупців, не варто забувати про бонуси для вже наявних.
Уникнути багатьох помилок допоможе зворотний зв\’язок від потенційних і чинних клієнтів: запитуйте, які вигоди для них становлять цінність, чим не влаштовують умови акції, що можна поліпшити. Виправити багато недоліків цілком можливо вже під час реалізації кампанії.



Отправить комментарий